עלויות המשלוח (לרבות דמי טיפול וביטוח, אם קיימים) ותאריך הגעת המשלוח אליכם משתנים בהתאם למוכר, המוצר, כמות המוצרים בהזמנה ועוד.
אנו נמליץ לכם על מוצרים ושילובי מוצרים אשר יבטיחו לכם משלוח ללא עלות או בעלות הנמוכה האפשרית.
על מנת לצפות בכל הנתונים הסופיים והמעודכנים עבור הזמנתכם:
- לחצו על 'עבור לדף התשלום' (checkout).
- הזינו את כתובת היעד של המשלוח.
- בחרו את סוג המשלוח - רגיל/מהיר.
- בחרו אמצעי תשלום.
- העלות הכוללת של ההזמנה, בנוסף לטווח התאריכים המדויק בו יגיע המשלוח יוצגו תחת סיכום ההזמנה שלכם בעמוד התשלום.
עלות המשלוח מחושבת בהתאם לסכום ההזמנה הכולל, כמות המוצרים אשר בהזמנה, וסוגיהם. העלות עשויה להשתנות לאור הוספה או הסרה של פריטים מההזמנה.
לפיכך, מומלץ לא להסתמך על עלות המשלוח המוצגת בעמוד המוצר ולבדוק את העלות כמתואר לעיל.
Amazon.com ורוב המוכרים ב- Amazon.com מציעים אפשרות החזרה של פריטים, חינם, תוך 30 יום ממועד קבלת המשלוח.
על מנת להחזיר מוצר לאמזון:
- היכנסו ל- מרכז ההחזרות או ל- עמוד ההזמנות שלכם באתר אמזון.
- בחרו את ההזמנה וסמנו את האפשרות 'החזרה או החלפה של פריטים'.
- בחרו את הפריט שברצונכם להחזיר.
- בחרו את הסיבה בגינה ברצונכם להחזיר מוצר זה, בתפריט סיבת ההחזרה.
- בחרו את צורת הזיכוי המועדפת עליכם - זיכוי בכרטיס האשראי או זיכוי לחשבון האמזון שלכם, לרכישות עתידיות.
- בחרו את אופן החזרת המוצר.
במקרים מסוימים ניתן לקבל החזר בלי לארוז את המוצר וללא תווית. אם בחרתם מיקום החזרה שאינו מצריך תווית או קופסה, אין צורך לארוז את הפריט בקופסת משלוח. לאחר סיום כל השלבים של תהליך ההחזרה, יישלח אליכם קוד QR דיגיטלי. יש להגיע עם הפריט שברצונכם להחזיר ועם קוד ה-QR אל נקודת המסירה. - במידה ונדרש לשלוח את המוצר חזרה לאמזון באריזה, יש להדפיס את תווית ההחזרה לפי ההוראות במסך, ולצרפה לאריזה. יש לארוז את הפריט בצורה מאובטחת, בהתאם להוראות שנשלחו אליכם כשהגשתם בקשת החזרה דרך מרכז ההחזרות.