אמזון בעברית

אמזון הינה חברת המסחר הגדולה והוותיקה בעולם.
באתר אמזון תוכלו למצוא מבחר אינסופי של פריטים למכירה, לרבות פריטים שלא ניתן למצוא במקום אחר.
במדריך זה נפרט את תהליך ההזמנה באמזון בעברית עם משלוח לישראל. היתרונות בהזמנה מאמזון, כיצד להזמין, החזרת מוצר לאמזון ועוד.

לעמוד המבצעים באתר אלי אקספרס

לעמוד המבצעים באתר אמזון

באתר אמזון מוצרים ממבחר רחב של מוכרים ויצרנים ברחבי העולם אשר אמזון בחרה לשיתוף פעולה.
אמזון עצמה הינה מוכרת ויצרנית אשר מוצריה מפורסמים באתר (החל מביגוד והלבשה – Amazon Essentials וטואלטיקה ועד מוצרי אלקטרוניקה).

עבור כל מוצר ניתן למצוא הרבה מאוד דירוגים וחוות דעת מלקוחות אשר רכשו את המוצר. ברוב המקרים ניתן (ומומלץ) להזמין מוצר עם מספר רב של חוות דעת ועם דירוג כוכבים גבוה.

אמזון ידועה בשירות הלקוחות שלה. רובם הגדול של המוצרים ניתנים להחזרה תוך 30 ימים מיום קבלת המשלוח, ללא סיבה (למעט מוצרים מיוחדים כגון מוצרי מזון וקבצים דיגיטליים להורדה).
האתר של אמזון נוח לרכישה ומאובטח ומאפשר ניהול הזמנה (מעקב, ביטול הזמנה ועוד).
התמיכה של אמזון זמינה עבורכם 24/7 – שירות לקוחות אמזון.

התחרות העצומה בין המוכרים באמזון, והעובדה כי המוכרים מגיעים מכל רחבי העולם, מאפשרים לכם לקבל את המחיר הנמוך ביותר הקיים בשוק. ברוב המקרים, גם כאשר המשלוח בתשלום.

כיצד להזמין מאמזון בעברית

  1. היכנסו ל- אתר אמזון בעברית.
    על מנת לבחור בשפה עברית, לחצו על סמל הדגל בראש העמוד. באותו תפריט תוכלו גם לבחור באיזה מטבע להציג את מחירי המוצרים.
  2. חפשו מוצר באמצעות שורת החיפוש באתר על פי טקסט חופשי, או פשוט שוטטו באתר באמצעות הקטגוריות השונות והמבצעים השונים באתר, עד אשר פרט כלשהו יתפוס את עיניכם. ניתן גם להיכנס ל- עמוד המבצעים של אמזון.
    מומלץ מאוד להזין את כתובת היעד של המשלוח, על ידי יצירת חשבון באמזון או התחברות לחשבון קיים, או בעמוד המוצר. הזנת הכתובת תאפשר לכם לדעת את העלות הכללית של ההזמנה, לרבות עלות המשלוח, במידה וקיימת. בנוסף, תוכלו כעת לסנן ולהציג אך ורק מוצרים אשר נשלחים לישראל.
  3. בדקו את הדירוג ואת חוות הדעת עבור המוצר. למרבית המוצרים באמזון יש הרבה מאוד חוות דעת שיעזרו לכם לגבש דעה לגבי המוצר.
    ניתן למצוא דירוג גם עבור מרבית המוכרים באמזון. בדרך כלל הדירוג יהיה חסר עבור חנויות מאוד גדולות וכמובן כאשר אמזון היא המוכרת.
    אנו ממליצים לבצע רכישות אך ורק ממוכרים עם דירוג מאוד גבוה. דירוג טוב לדוגמא הוא ציון של 95%, כאשר מספר המדרגים גבוה – כמה מאות לפחות.
  4. בדקו את עלות המיסים עבור ההזמנה. עלות המכס מוצגת במהלך ההזמנה אך ורק כאשר אמזון היא המוכרת. למידע נוסף, קראו ב – מדריך המכס שלנו.
  5. בדקו את עלות המשלוח על ההזמנה. וודאו שיעד המשלוח מעודכן לישראל. העלות מפורטת בעמוד כל מוצר וכן בעמוד הסיכום ההזמנה. על חלק מהמוצרים אמזון מציעים משלוחים חינם בהזמנה מעל 49 דולר. לפרטים היכנסו לעמוד משלוחים באמזון.
  6. לאחר ביצוע ההזמנה תוכלו לראות אותה בעמוד ההזמנות שלכם באמזון – כאן.
  7. באפשרותכם לעקוב אחר החבילה שלכם, על פי מספר המעקב אשר קיבלתם בתום תהליך ההזמנה.
    ניתן לצפות בכל האירועים האחרונים של המשלוח. אירועים לדוגמה – יצא מהמוכר, בתהליכי מיון, בדרך, הגיע למרכז החלוקה בארץ, שוחרר מהמכס וכדומה.
    למעקב המשלוחים המפורט שלנו, לחצו כאן. למעקב המשלוחים של דואר ישראל, לחצו כאן.

קופון לאמזון

באתר אמזון ישראל מתעדכנים מבצעים וקופונים רבים. בכל יום האתר מציע קופון על מוצרים נבחרים, ייחודיים לישראל.
בנוסף, כל מוכר מציע מבצעים שונים.
מצורף קישור לצפייה במבצעים מעודכנים.

מבצעי היום באתר אמזון

החזרת מוצר אמזון

Amazon.com ורוב המוכרים ב- Amazon.com מציעים אפשרות החזרה של פריטים, חינם, תוך 30 יום ממועד קבלת המשלוח.

על מנת להחזיר מוצר לאמזון:

  1. היכנסו ל- מרכז ההחזרות או ל- עמוד ההזמנות שלכם באתר אמזון.
  2. בחרו את ההזמנה וסמנו את האפשרות 'החזרה או החלפה של פריטים'.
  3. בחרו את הפריט שברצונכם להחזיר.
  4. בחרו את הסיבה בגינה ברצונכם להחזיר מוצר זה, בתפריט סיבת ההחזרה.
  5. בחרו את צורת הזיכוי המועדפת עליכם – זיכוי בכרטיס האשראי או זיכוי לחשבון אמזון שלכם, לרכישות עתידיות.
  6. בחרו את אופן החזרת המוצר.
    במקרים מסוימים ניתן לקבל החזר בלי לארוז את המוצר וללא תווית. אם בחרתם מיקום החזרה שאינו מצריך תווית או קופסה, אין צורך לארוז את הפריט בקופסת משלוח. לאחר סיום כל השלבים של תהליך ההחזרה, יישלח אליכם קוד QR דיגיטלי. יש להגיע עם הפריט שברצונכם להחזיר ועם קוד ה-QR אל נקודת המסירה.
  7. במידה ונדרש לשלוח את המוצר חזרה לאמזון באריזה, יש להדפיס את תווית ההחזרה לפי ההוראות במסך, ולצרפה לאריזה. יש לארוז את הפריט בצורה מאובטחת, בהתאם להוראות שנשלחו אליכם כשהגשתם בקשת החזרה דרך מרכז ההחזרות.

כמה זמן לוקח לקבל החזר כספי ?

לאחר שחברת השילוח מקבלת את הפריט שלכם, יכולים לעבור עד שבועיים עד שיגיע למרכז ההחזרות של אמזון. לאחר מכן אמזון תטפל בהחזרה שלכם תוך 3 עד 5 ימי עסקים, ותנפיק החזר כספי לאמצעי התשלום שנבחר על ידיכם.

על מנת לעקוב אחר ההחזרה שלכם, היכנסו ל- עמוד ההזמנות שלכם באמזון. לצד ההזמנה, יש ללחוץ על 'הצגת סטטוס החזרה/החזר כספי'.
רק החזרות עם תווית משולמת מראש ניתנות למעקב.

עבור מוכרים צד שלישי, במידה וקבלת ההחזר הכספי מתעכבת, אמזון דואגת לכם ומאפשרת לכם להגיש תביעה במסגרת אחריות מא’ ועד ת’ אשר תקפה לכלל המוצרים באתר.